Ja se que ara està gairebé “prohibit” xerrar del “copiado” en la nostra pràctica educativa.
Jo si crec en aquest tipus de eina de reeducació, pens això si que els copiats haurien de ser “significatius” per l'alumne, és a dir, que siguin textos amb qualcuna relació amb allò que estudien o amb un tema del seu interès.
Aquest treball dona pautes i recomanacions al respecte. I si voleu fer les vostres “plantilles” , amb el vostros mateixos textos per copiar, amb frases pautades i amb diferents tipus de lletres, en aquest mateix bloc en l' entrada "cal·ligrafia" hi trobareu una plana per fer-ho
EL_COPIADO_Y_LA_CALIGRAFIAJo si crec en aquest tipus de eina de reeducació, pens això si que els copiats haurien de ser “significatius” per l'alumne, és a dir, que siguin textos amb qualcuna relació amb allò que estudien o amb un tema del seu interès.
Aquest treball dona pautes i recomanacions al respecte. I si voleu fer les vostres “plantilles” , amb el vostros mateixos textos per copiar, amb frases pautades i amb diferents tipus de lletres, en aquest mateix bloc en l' entrada "cal·ligrafia" hi trobareu una plana per fer-ho
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada