Aquestes proves de velocitat lectora estan penjades des de fa temps (2008/2009) a la plana del WEIB (IAQSE)
Estan en PDF i es poden descarregar i imprimir fàcilment.
Us recoman les del CEIP Auba que són molt bones e inclouen lectura de paraules i comprensió lectora.
També hi ha unes taules orientatives de velocitat lectora i una graella feta amb Excel per fer un control d'avanços dels nostres alumnes.
- Proves de català
- Proves de castellà
- Full
del progrés de l'alumne
- Instruccions
i taula de resultats
- Matriu de correcció
Proves de velocitat lectora elaborades pel CP s'Auba
(Capdepera)
- Introducció
- Lectures
dels alumnes i comprensió escrita (per a l'alumne)
- Full
d'avaluació individual(per al professorat)
- Avaluació comprensió escrita
Proves Avaluació Diagnòstic 2008-2009
|
|||
| COMPETÈNCIA EN COMUNICACIÓ LINGÜÍSTICA LLENGUA CATALANA |
COMPETÈNCIA EN COMUNICACIÓ LINGÜÍSTICA LLENGUA CASTELLANA |
COMPETÈNCIA EN COMUNICACIÓ LINGÜÍSTICA LLENGUA ANGLESA |
COMPETENCIA MATEMÀTICA |
| Educació Secundària Obligatòria | |||
| Model 1 | Model 1 | Model 1 | Model 1 |
| Model 2 | Model 2 | Model 2 | Model 2 |
| Model 3 | Model 3 | Model 3 | Model 3 |
| Claus resposta | Claus resposta | Claus resposta | Claus resposta |
| Criteris de correcció | Criteris de correcció | Criteris de correcció | Criteris de correcció |
| escala TRI | escala TRI | escala TRI | escala TRI |
| Educació Primària | |||
| Model 1 | Model 1 | Model 1 | Model 1 |
| Model 2 | Model 2 | Model 2 | Model 2 |
| Model 3 | Model 3 | Model 3 | Model 3 |
| Claus resposta | Claus resposta | Claus resposta | Claus resposta |
| Criteris de correcció | Criteris de correcció | Criteris de correcció | Criteris de correcció |
| escala TRI | escala TRI | escala TRI | escala TRI |
| Resultats expressats en puntuació sobre 100 | |||
Aspectes generals de l'avaluació de diagnòstic
Document 2
Document 3 - Primària
Document 3 - Secundària
Document 4
Qüestionari castellà (alumnes i famílies)
Resultats expressats en puntuació sobre 100
Pautes interpretació resultats - Orientacions anàlisi informe

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada