Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Rei Carnestoltes 2010


Aquest any m'ha tocat fer de Rei Carnestoltes !!!

Sa veritat és que m'ho passat molt bé !! Ha estat tota una experiència, encara que ha estat un "regnat" molt curt... Sobre tot per jo que som republicà !!!





******************************************************

Discurs del rei carnestoltes

Em sentiu ???
Som el rei Carnestoltes
Som el rei dels poca-soltes,
I, com podeu veure tots, les meves carns són moltes !

Som el rei dels bons i dels dolents
Som el rei de tots els creients
Dels que riuen, ballan i fan bauxa,
I dels que fan trui, renou i marxa!


He vingut de terres llunyanes
per a donar-vos bones noves:
Avui ja és carnestoltes !

Tots ballarem i riurem
i amb el rei carnestoltes cantarem
i tots plegats ens divertirem !

Som el rei dels bons i dels dolents
Som el rei de tots els creients
Dels que riuen, ballan i fan bauxa,
I dels que fan trui, renou i marxa!

Del Carnaval d’aquest any
ningú no s’escaparà
del més gran al més petit,
tothom es disfressarà.
o la meva maledicció damunt d’ell caurà!

Vestiu tots amb robes de festa,
Adorneu-vos el cos i la testa
Amb disfresses, màscares i tota la resta.
En Carnaval tots heu de ser la pesta !

Ara tots escoltareu:


Tots a fer renou i dolenties
Espantau als pares i als mestres
S’ho mereixen aquest dies !

Ho mana el rei carnestoltes
Som el rei dels bons i dels dolents
Som el rei de tots els creients
Dels que riuen, ballan i fan bauxa,
I dels que fan trui, renou i marxa!

Ho mana el rei Carnestoltes
Monarca dels poca-soltes !





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...