Fa temps vaig tenir un alumne que estava emplaçat a un primer curs d'infantil (2-3 anys) i el seu “cicle” de referència era de 8-9 mesos d'edat. Amb plurideficiència, i problemes motors.
Us deix, totalment despersonalitzat, el programa d'atenció primerenca que varem posar en marxa.
La col·laboració i coordinació de tots els implicats: Família, AL, PT, ATE, Tutora, Fisio, professorat especialista, direcció del centre, serveis externs, etc, va ser fonamental per aconseguir dur a terme el programa.
No és “EL” programa d'atenció primerenca, és “un” programa d'atenció primerenca, un punt de partida que us pot servir si os hi trobau amb un cas similar.
Us deix, totalment despersonalitzat, el programa d'atenció primerenca que varem posar en marxa.
La col·laboració i coordinació de tots els implicats: Família, AL, PT, ATE, Tutora, Fisio, professorat especialista, direcció del centre, serveis externs, etc, va ser fonamental per aconseguir dur a terme el programa.
No és “EL” programa d'atenció primerenca, és “un” programa d'atenció primerenca, un punt de partida que us pot servir si os hi trobau amb un cas similar.
Un programa d
Aquí teniu un dels programes (on line i de franc), que varem fer servir amb un ratolí adaptat (trackball).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada