Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

La màquina de fer paraules

He trobat a la plana de "ACTILUDIS" una idea que m'ha semblat molt original per fer una "màquina de fer paraules". Podeu descarregar-hi les plantilles ja fetes.
(Esta “máquina” es una herramienta muy útil para el primer nivel de Primaria y para los alumnos/as con dificultades en la lectorescritura. Consiste en un canuto de cartón (de los de papel higiénico) al que le hemos añadido una serie de cintas, con las letras del abecedario que van aprendiendo, y que giran entorno al cilindro, lo cual nos permite ir formando palabras.Además es una estupenda manualidad para los cursos más elevados, los cuales pueden hacer las “máquinas” necesarias a los cursos inferiores. El procedimiento y las tiras están a continuación.) Clicau aquí


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...