Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Un poema de nadal molt actual

Us present un poema publicat al bloc "TIC, LLAPIS I PAPER" que m'ha agradat moltíssim. Està dedicat a les noves generacions i a l'ús que es fa de l'ordinador avui en dia. 
CARTA ALS REIS Escolteu, estimats Reis, no tindríeu pas mail? Potser al Face us puc trobar? D’agafar paper i llapis me’n voldria estalviar, perquè l’Orient és molt lluny i, si les cartes tarden tant com al poble en arribar, em fa por que per Nadal no les haureu rebut pas, i a la fi m’hauré quedat plantat amb un pam de nas! Ja ho sé que envieu als patges, poseu bústies pel carrer, i als grans centres comercials teniu clons que ho fan molt bé. Però ara hi ha l’Skype, tenim tots tarifa plana i, malgrat que estem en crisi, ens enviem SMS sempre que ens dóna la gana! No entenc que amb la vostra màgia estigueu tan antiquats. Ja ho sé que a la vostra terra hi ha conflictes a grapats, però per dur regals a dojo sempre us heu espavilat! Ja que sovint féu cabal de tots els nostres desitjos, us convido a tots plegats a la meva red social. Si m’accepteu com amic us publicaré l’evento per allà els vols de NADAL. Vet aquí que podreu saber tots els que pensen venir, i això us farà estalviar comprar regals perquè sí. I, donat que estem en crisi, en tindreu prou per la bici o potser pel meu patí. Això si no et duen carbó! M’escridassa fort la mare entrant a l’habitació. Els deures estan per fer i la sopa està glaçada. Tanca l’ordinador i vine d’una vegada! Núria Freixa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...