Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

M'han publicat una entrada al diccionari biogràfic de la RAH !!

Benvolguts amics i amigues

Només us escric per dir-vos que em varen sol·licitar fa temps i m'han publicat una entrada al Diccionario biográfico de la Real Academia de la Historia del que tant es parla darrerament !!

La meva entrada és la biografia de Don Antonio Àlvarez Pérez (mestre i autor de la "Enciclopedia Álvarez)

Per ara només es pot accedir a la mateixa revisant l'obra original en paper, més endavant sembla que faran una edició "on line".

Estic molt content perquè he aconseguit que un mestre d'escola com "Don Antonio" aparegui en aquest diccionari i això pens que dignifica la nostra professió.

Salutacions a tots



























1 comentari:

Anònim ha dit...

Enhorabona i gracies en nom de tot el Magisteri. Dignificant i fent justicia al Sr. Álvarez, ens lloes a tots. Gràcies de cor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...