Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Consells pràctics pels canvis d'etapa

Uns fulletons en castellà (si qualcú s'anima a traduir-los que ho digui) fets per un orientador escolar, amb recomanacions i consells per als  pares en els canvis d'etapa educativa.

Folleto: Comenzar en Educación Infantil

Es un folleto de la colección “Folletos de ayuda a padres y madres” para entregar a las familias. Se puede facilitar, bien en la escuela infantil, al terminar el primer ciclo de Infantil o en el colegio al incorporarse a la etapa.
Para descargar el documento, pinchar aquí.


Folleto: El paso a Primaria

Es otro folleto de la colección. En este caso se entrega a las familias de los niños que terminan Educación Infantil y que comenzarán Primaria.
Para descargar el documento, pinchar aquí.


Folleto: El paso a la Secundaria

Otro folleto, en esta ocasión para los alumnos que terminan en 6º de Primaria o en los IES, para entregar al comenzar la etapa. Se facilitan 10 consejos prácticos para empezar la etapa con buen pie.
Para descargar el documento, pinchar aquí.

  http://familiaycole.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...