Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Una altra mirada sobre la diferència i la integració

La companya PT Anna-Amaia Ayala Vila, que li encanta la dinàmica de contar contes,  em demana que pengi això en el bloc, i jo ho faig encantat !!

Una amiga molt amiga m'ha enviat uns vídeos genials! jo us n'afegeixo un altre!!!
 són pel bloc!!! No sé si ja te'ls vaig passar... Però quan trobo o retrobo coses xules... penso en tu i el teu afany divulgador (de compartir!!!)

Anna-Amaia
 http://psicsamared.files.wordpress.com/2010/07/integracion.jpg



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...