Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Materials de ARASAAC

Tots els que ens dediquem a educació especial coneixem aquesta web ARASAAC del Govern d'Aragó.

Ara hi ha un espai dedicat a tots els materials que confeccionen  diferents especialistes i que posen a disposició de tots.

Fer-li una ullada val la pena !!



Ir a la página inicial


 El portal ARASAAC ofrece recursos gráficos y materiales para facilitar la comunicación de aquellas personas con algún tipo de dificultad en este área. Este proyecto ha sido financiado por el Departamento de Industria e Innovación del Gobierno de Aragón y forma parte del Plan de Actuaciones del Centro Aragonés de Tecnologías para la Educación (CATEDU), centro dependiente del Departamento de Educación, Universidad, Cultura y Deporte del Gobierno de Aragón.

 http://www.catedu.es/arasaac/materiales.php

Materiales

Mensaje de aviso Si desea colaborar con nuestro proyecto compartiendo los materiales que haya elaborado con los recursos que ofrece ARASAAC, escríbanos en el formulario de contacto y le explicaremos detalladamente el procedimiento.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...