Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Comencem a treballar les travades

Unes cosetes per treballar les síl·labes travades, diferents nivells d'iniciació. Anirem afegint més a mesura que les confeccionemm


zonaClic - actividades - Treballem les síl·labes travades




Justificació

L’elaboració d’aquest material té per objectiu crear diferents activitats, estructurades de manera progressiva, per poder treballar tots els grups consonàntics.
Als nens i nenes amb problemes de comunicació, llenguatge i parla, els costa produir les paraules amb síl·labes travades. Amb aquest material volem ajudar-los a millorar la seva producció.
Hem creat el material amb veu clara i alentidaper ajudar a escoltar, discriminar i produir de manera correcta les paraules que contenen aquestes síl·labes.
Per la via auditiva i la visual i d’una manera molt seqüenciada es va avançant en les activitats.

Materials descarrega material

travades
Projecte JClic amb més de 200 activitats dividides en 12 parts diferents per escoltar, classificar, gravar, aparellar, llegir,...amb síl·labes travades:
  • Amb Rbr, cr, dr, fr, gr, pr i tr
  • Amb Lbl, cl, fl, gl pl
 Jclic
El material es pot descarregar a la biblioteca del Jclic  descarrega material
Consta de les següents activitats per cadascun dels12 grups consonàntics:
  1. Explora: Utilitzar la via auditiva. Ajudar a escoltar.
  2. Observa: Adonar-se de les paraules que porten el grup consonàntic corresponent.
  3. Escolta, llegeix i relaciona. Cal escoltar i relacionar amb la paraula escrita.
  4. A l’escoltar la paraula discriminar si porta la síl·laba travada corresponent.
  5. Comprensió: Aparellar paraula i dibuix.
  6. Escoltar la paraula, gravar-la i tornar-la a escoltar. Poder comparar la seva producció amb la de l’adult i poder repetir si es creu necessari.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...