Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Presentació de normes a Educació Infantil: Personalitzades !!

Avui tenim una col·laboració d'una mestra d'Infantil, a veure si us animau la resta !!

Moltes gràcies Neus !!


Hola Eduard!

Sóc na Neus de Ca's Saboners. Mai m'he decidit a enviar-te coses que feim. Però pens que això de compartir ho hem de fer i algun motiu m'havia duit a no fer-ho, o sé quin. Però m'he proposat intentar-ho i compartir, ja que jo agaf moltes idees dels altres. Crec que he fet una feina que m'ha quedat guapa, interessant.
 
A partir de les normes que tu tens posades al bloc. Jo he fet els meus cartells particulars. I desprès, l'he personalitzat a la meva classe.
 
Com veuràs són fitxes de dibuixos i frases ja fetes de normes i desprès he enganxat una imatge dels alumnes representant aquesta norma.
 
Asseguts en rotllana, hem comentat les normes. N'he presentades 8, les que crec que anaven millor per la meva aula, enguany. I fer fotos de 2 en 2.
 
Esper us pugui servir. Els nins així els ajuda a interioritzar la norma.

Utilitz molt el teu bloc, moltes gràcies!!!

Fins aviat!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...