Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Activitats i concurs sobre animals en Power Point de na Neus Morlà (CP Cas Saboners)

Au! Ja m'he animat!!
T'envii un parell de power points. Es poden modificar segons les necessitats del grup.

1- Power point de curiositats dels animals. És una altra manera d'estudiar, motivant als nostres alumnes. Incentivant-los a pensar. Se'ls fa una pregunta, pensen la possible resposta, desprès la comprovam.

2- Power Concurs-Avaluació. Es presenta als alumnes com un concurs. En realitat és una manera d'avaluar. Jo ho vaig fer a segon així: Cada alumne té un fol en blanc. Escriu números de l'1 al 21.
1-
2-
3-
4-
etc.
 Per què hi ha 21 preguntes?, perquè tenia 21 alumnes.
Despès vaig anar posant les preguntes i les possibles respostes. Els alumnes escrivien la lletra de la resposta que consideraven oportú. Devora del número.
I desprès, de un en un, una pregunta cada un, sortien a la pissarra. Llegien i pulsaven la solució que troben que és la correcta. Els altres es corregien.
S'ha de pulsar damunt les fletxes.


3- Power point animals. Un any, varem ser la classe de "Bob Esponja i el fons marí" i vaig preparar aquest power de coses que vaig trobar per internet. Com que Bob Esponja encara està vigent, pot ser útil. Per a la classificació dels animals, surten animals amics de Bob Esponja: arenita (esquirol), Senyor Cangrejo (cranc), Patricio (estrella de mar)...

Per cert, sóc mestra a primer cicle de primària, no d'infantil...   Hehehe!!!

Una abraçada!

NEUS
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...