Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Associació altes capacitats en Màlaga

Altra plana nova sobre altes capacitats:



La Asociación Malagueña para el Apoyo a las Altas Capacidades Intelectuales “ASA Málaga” es una entidad sin ánimo de lucro constituida pincipalmente, pero no de forma exclusiva, por padres de niños con Altas Capacidades Intelectuales.
La Asociación está abierta también a adultos con estas características, a profesionales de la Psicología y la Educación, así como a cualquier persona física o jurídica que comparta nuestros fines.

ASA propone esta sección para que padres, docentes y alumnos compartan archivos, documentos o cualquier otro recursos que crean interesante compartir con el resto de la comunidad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...