Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Na Yolanda Roset de Recursos per a l'Educació Especial ha guanyat !!

La companya blocaire catalana na Yolanda Roset, de Recursos per a l'educació especial ha guanyat el premi "peonza de oro" i ha tingut l'amabilitat de recordar-se de tots els que hem quedat pel camí...

Yolanda, gràcies per recordar-te dels que no hem estat ni tan sols classificats !! :-( Però la guanyadora ets tu i punt, t’ho mereixes. És un reconeixement per a tu i per a tots els que dediquem temps de la nostra vida personal a cercar, crear i posar recursos a l’abast de la resta sense cobrar res en un món en el que tot sembla tenir un preu. Enhorabona, una besada des de Mallorca i quan vagis a recollir el premi a Madrid pensa que tens un bocí de “coret” meu i uns aplaudiments amb tu !! Ets una campiona i has de gaudir del moment !! Enhorabona de nou !!!! Eduard CONNOLLY

UN PREMI COMPARTIT

15 05 2011
Imprimir edublogs-definitiu

Nervis, emoció, il·lusió, alegria… això és el que he sentit al veure publicat aquest bloc com a 1r CLASSIFICAT als prestigiosos PREMIS ESPIRAL EDUBLOGS 2011 a la categoria de professorat.

castellers

El dia 4 de juny tinc una cita a Madrid per recollir el Premi però, en el meu cor hi sereu tots vosaltres: Alba Barcelona, Mireia Vilardaga, Rosa Casado, Núria Canals, Yolanda Cruel, Eugènia Romero, Elena E.Medina, Eduard Connolly… i totes les persones que heu visitat aquest bloc, heu enviat els vostres comentaris, heu donat a conèixer la vostra opinió, creieu en les capacitats dels vostres alumnes, estimeu la vostra tasca… TOTS I TOTES… SOU LA PINYA QUE NECESSITA EL MEU CASTELL!

Sense vosaltres el bloc no seria el que és ni hauria arribat fins aquí. Entre tots l’hem vist créixer, l’hem vist evolucionar i això m’omple d’il·lusió i esperança perquè… TOTS ELS ALUMNeS SÓN IMPORTANTS I ES MEREIXEN LES MATEIXES OPORTUNITATS.

Per accedir al bloc dels Premis i veure LA GRAN QUALITAT dels altres blocs premiats en les diferents categories podeu clicar sobre una de les imatges que acompanya aquest article. Val la pena dedicar un temps a visitar-los ja que d’ells en podem aprendre moltíssim! FELICITATS A TOTS ELS FINALISTES I A LA RESTA DE BLOCS GUANYADORS!!!

1 comentari:

Yolanda Roset ha dit...

Hola Eduard!
Quina sorpresa més agradable quan he entrat al teu bloc! És tot un honor i diu molt de tu que hagis creat un article amb aquesta notícia! T'ho agraeixo moltíssim així com també totes les meravelloses paraules que m'has dedicat.
M'hauria encantat poder-te conèixer en persona a Madrid però, de moment, en tinc suficient en haver-te conegut doncs és una de les moltes coses positives que m'emporto d'aquests premis!
Una abraçada molt i molt forta i... altra vegada, moltíssimes gràcies i felicitats pel teu bloc; fas un treball fantàstic i ets encantador!
Com voleu que no em recordi de tots vosaltres si m'heu demostrat ser unes GRANS persones! Tan de bo us hagués tingut al costat a Madrid!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...