Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Fulletons per a pares i mares

Enlace
Avui navegant per Internet, m'he trobat aquesta plana anomenada "Familia y cole" d'un orientador pedagògic, don Jesús Jarque, amb aquest fulletons dirigits a donar assessorament als pares i mares.

M'ha semblat un bloc i un material molt interesant !!


Folletos para familias

En esta página podrás encontrar y descargar los “Folletos de ayuda a padres y madres” que he venido publicando a lo largo de los años. En ellos se ofrecen orientaciones prácticas y realistas sobre temas clave de educación de los hijos, de 3 a 12 años aproximadamente.

Son útiles para las familias, pero también para los profesionales que intervienen con ellas. Por ello se pueden utilizar como material complementario en charlas para padres y madres o en sesiones de asesoramiento. En otros casos, se entregan a todas las familias de un curso como información general.

Están autorizados a descargarlos y fotocopiarlos si fuera necesario, siempre y cuando respeten mi autoría, por tanto dejando mi nombre y web en los lugares en los que aparece.

Espero que les resulte un material práctico y eficaz.

1 comentari:

Joel Artigas ha dit...

Ostres! Doncs sí que sembla molt interessant. Gràcies per aquesta gran publicació que ens presentes.

Moltes salutacions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...