 | CONTES BOJOS, una web que conté 60 contes de creació pròpia. En primer lloc heu de triar el tema del conte i després ompliu el formulari amb tot allò que us demanen: un nom propi, un color, un àpat, la conjugació d’un verb, etc. Un cop l’heu completat, fixeu-vos en el resultat! Acabeu de crear un conte boig. |
 | LA FONT DE LAS LLETRES I ELS SONS. Explicació i exercicis per identificar las formes verbals: present -passat-futur. |
 | VOCABULARI D’ACCIONS. Exercicis classificats per temes: escola, casa i d’altres llocs. Llegir. Escriure. Escoltar. |
 | SOPES DE LLETRES. Generador de sopes de lletres per imprimir, es generen dos per full. Es personalitza el títol, l’enunciat, s’omplen les caselles amb les paraules i aleatòrial¡ment s’omplen els buits. |
 | HAN FUGIT ELS ESPAIS. Frases on han fugit els espais. Dona puntuació dels encerts obtinguts. Lectura eficaç. També en castellà. |
 | COMPTEM SÍL·LABES. Separació sil·làbica, llegir i escriure |
 | LA SÍL·LABA MÉS FORTA. Identificació de la síl·laba tónica, llegir i escriure. |
 | LA FONT DE LES LLETRES I SONS, explicació i exercicis per identificar les paraules agudes, planes i esdrúixoles. També en castellà |
 | LES SÍL·LABES. TONIFICACIÓ. ACCENTUACIÓPaquet d’activitats de llengua catalana format per tres blocs temàtics: - Síl·labes: comptar síl·labes, separació de síl·labes, els dígrafs i tipus de paraules segons el nombre de síl·labes.
- Tonificació: síl·labes tòniques i àtones i tipus de paraules segons la síl·laba tònica.
- Regles d¿accentuació: tipus d¿accent, paraules agudes, planes i esdrúixoles, regles d¿accentuació, el diftong, la dièresi i l¿accent diacrític.
|
 | BESSONES. Associació so i escriptura de: rr, ss i llEscoltar. Llegir |
 | UN SO DUES LLETRES. Reconeixement de dígrafs: ll, ny, ss, qu… Escoltar. Llegir |
 | CREA ELS TEUS CÒMICS. Generador que permet crear una pàgina de cómics per imprimir. Funcionalitats: Canviar escenaris (40) i aplicar zoom per utilitzar els diferents tipus de planos. Inserir objectes (+100) i canviar la mida, girar, voltejar. Inserir todo diferents tipus de bafarades al còmic. Úsos didàctics: 1.- Crear còmics amb les bafarades buides per completar-les. 2.- Crear i imprimir un cómic conjuntament amb la PDI. 3.- A partir d’un text crear un cómic. 4.- A partir d’un dictat de frases anar creant el còmic. |
 | AUGMENTATIUS. Reconeixement de la terminiació Escoltar. Llegir |
 | DIMINUTIUS. Reconeixement de la terminiació Escoltar. Llegir |
 | DEL VINT AL NORANTA-NOU. Escriptura de desenes. Els guionets Escoltar. Escriure |
 | CENTENARS I MILERS. L’escriptura de centenes i milers Escoltar. Escriure |
|
|

| FES FRASES. Ordena paraules per formar frases. |
 | TIPUS DE FRASES. Identificació |
 | CAMPS SEMÀNTICS. Forma camps semàntics arrossegant paraules. |
 | L’ADJECTIU. Escull paraules |
 | PARAULES COMPOSTES. Relaciona i forma paraules. |
 | PARAULES DERIVADES. Classifica paraules
|
 | ANTÒNIMS. Memori, busca parelles |
 | DETERMINANTS. articles, numerals, possessius, demostratius |
|
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada