Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Desenes i unitats amb un àbac i descomposició

Altre recurs recomanat per Los peques de primaria que m'ha agradat molt també !

ÁBACO DINÁMICO para practicar la descomposición de los números

He encontrado esta aplicación estupenda que nos viene de maravilla para practicar en casa lo que estamos dando en mates. Se trata de un ÁBACO DINÁMICO. ¡Sí, sí, como el que tenemos en la clase! Os explico cómo tenéis que utilizarlo:
     1º. Pincháis en el número o números que queréis formar (pueden ser de 1 ó 2 cifras)
     2º. Le dais a "generar"
     3º. Dependiendo del número que hayáis puesto se os activaran las DECENAS Y UNIDADES o sólo las UNIDADES. Debajo os aparecerá un signo de "+" y otro de "-". Le dais a "+" si queréis añadir las bolitas o a "-" si os habéis equivocado y queréis quitar. Cuando lo tengáis pincháis en "COMPROBAR".
  4º. Si lo habéis hecho bien os aparecerán dos cuadraditos debajo para que pongáis la DESCOMPOSICIÓN del número pinchando en el teclado virtual y pinchando en CONTINUAR y finalmente a comprobar.

Es decir: si ponemos el número 32=30+2
pincha en la imagen para empezar la actividad
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...