Es racó des PT

En aquest bloc o "bitàcola" trobaràs recursos, recomanacions, articles, materials descarregables, enllaços, idees, propostes, notícies, relacionades amb la feina de pedagogia terapèutica. És a dir, tot allò que t'hauria agradat que et contessin quan vares començar a fer feina de PT. També hi ha materials aprofitables per a tutors i educadors en general, d'atenció a la diversitat i d'educació especial.

Una plana amb continguts de Medi

Aquí teniu una plana molt completa amb resums i power points sobre els temes de medi de tercer cicle de primària. Està fet per un mestre amb una comissio de serveis per elaborar materials de la Consejería de Educación de Cantàbria. Juan Carlos Romo Ambrosio Maestro del C.P. Palacio de Noja (Cantabria) Email: jromo@educantabria.es Noja, curso 2007-08
Els “power” es poden descarregar i modificar sense cap problema i els resums estan molt ben fets, senzills i molt clars. Si qualcú s'anima a traduir que ho digui o si qualcú li fa ganes d'encetar un projecte similar en català i contextualitzat en les Illes Balears que contacti amb nosaltres.


Con la ayuda de la Consejería de Educación del Gobierno de Cantabria y como fruto de la licencia por estudios que he disfrutado (2007-08) he realizado estos contenidos para el área de conocimiento del medio. Son aplicables en el tercer ciclo de primaria, pero es posible que algunos tengan utilidad en 1º y 2º de ESO o en el segundo ciclo de primaria.
Si se observara alguna anomalía en los mismos, les rogaría me informaran de ello en la dirección de correo de abajo.
He tenido en cuenta para su realización, además de mi experiencia de docente, varias editoriales: Santillana, Anaya, (las más consultadas).
Se trata de contenidos para uso exclusivo en la docencia y nadie debería hacer otro uso de ellos.
Los vídeos, animaciones, imágenes y textos son, en algunos casos, creaciones del autor del trabajo y en otros recopilaciones de publicaciones en Internet. Normalmente cito la fuente de donde han sido extraídos pero si hubiera alguna omisión o alguien se sintiera molesto con su participación le ruego me lo haga saber para subsanarlo.

1 comentari:

cuadernodeanillas ha dit...

Gracias.
http://www.educantabria.es/docs/Digitales/Primaria/Cono_3_ciclo/index.htm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...